“Dezelfde prijs & service maar dan mooier en efficiënter!”

Menig Udenaar zal het niet ontgaan zijn; Van den Akker Mercedes-Benz is aan het begin van de Industrielaan bezig met een verhuizing én metamorfose. “We waren echt uit ons jasje gegroeid” zegt Alex van den Akker, eigenaar en directeur. “Het werd een gigantische puzzel om telkens weer een parkeerplaats te vinden voor de toenemende stroom aan auto’s die klaar stonden voor de werkplaats. We kwamen echt ruimte te kort, in en rond het pand.” En het leegstaande voormalige pand van de Schoenenreus leent zich hiervoor perfect voor; voldoende ruimte binnen en buiten het pand. En toch wordt een bezoek aan Van den Akker er niet duurder op, laat Alex weten.

Uitstraling & techniek van de toekomst

Hoe wel het nieuwe adres aan de Belgenlaan een bestaand pand is, wordt er met man en macht aan gewerkt om de ‘oude Schoenenreus’ in een nieuwer jasje te steken. “We hebben deze verhuizing aangepakt om alles eens lekker op te frissen” laat Alex weten. Niet alleen het pand maar ook de werkplaats is helemaal nieuw. Van den Akker Mercedes-Benz is al meer dan 30 jaar de vertrouwde servicepartner voor alles omtrent het sterke merk. Maar om dit te kunnen blijven garanderen, wil Van den Akker meebewegen met de techniek en de eisen van Mercedes-Benz.
“We konden ook heel veel tijd en geld in het voormalige pand steken om deze toekomst klaar te maken maar de keuze voor dit pand was logischer.” zegt Alex. “Op de hoek van de Industrielaan kregen we de kans om samen met Mercedes-Benz dit helemaal opnieuw in te richten. En dat heeft veel voordelen. Omdat de auto’s steeds meer techniek bevatten, moet onze werkplaats aan steeds hogere eisen voldoen.” Tevens laat Alex weten dat het merk zich zeer bewust is van de huidige tijd en huidige uitstraling. “Daar paste het voormalige pand aan de Vluchtoord niet meer bij.”


Verhuizing

Straks verhuizen ze definitief naar die mooie zichtlocatie aan het begin van de Industrielaan, die bij velen bekend staat als het Schoenenreus pand. “Maar vanaf begin volgend jaar wordt het dus het ‘Van den Akker pand’!” lacht Alex. “En dat komt vanzelf wanneer eenmaal het nieuwe logo en de naam op het pand staan.” Inmiddels staat er al een groot Mercedes-Benz logo boven de roldeuren van de nieuwe werkplaats. Die overigens van alle gemakken en nieuwste technieken is voorzien. “Vanaf begin volgend jaar rijden onze klanten altijd eerst de auto naar binnen en dan pas gaan we samen bekijken welke service, onderhoud of reparatie er nodig is. In een warme en huiskamer-achtige omgeving waar alle technieken en gemakken aanwezig zijn.” Van den Akker is trots dat hij de eerste servicepartner van Nederland is die volgens de laatste vereisten van Mercedes-Benz ingericht is.


Dezelfde prijs en service maar dan efficiënter en effectiever

“De prijs en service blijven onveranderd alleen straks gaat het efficiënter en effectiever. De eerste indruk van de nieuwe locatie kan mensen het gevoel geven dat alles nu twee keer zo duur wordt maar dat is niet waar. Sterker nog; je krijgt meer Van den Akker voor dezelfde prijs!” meldt Alex. Naast alle nieuwe techniek en een ander (nieuw) pand blijft één ding onveranderd; de service en persoonlijke aandacht die de klanten al jaren ervaren.

“Er verandert veel maar onze persoonlijke benadering en oog voor detail blijven als vanouds hoog in het vaandel. Want uiteindelijk zijn gadgets en techniek onvermijdelijk maar bij ons blijft de klant centraal staan.” zegt Alex stellig. “Daardoor zijn we gekomen waar we nu zijn dus klanten mogen dezelfde service of meer verwachten. Met ons personeel en onze passie streven wij elke keer weer naar perfectie!” 


Bekijk hier ons complete aanbod occasions of onze lopende acties

 

Waar bent u naar op zoek?