Mercedes-Benz klant Nr. 1 Award voor Van den Akker

Als beste servicepartner van Nederland

UDEN, 10 februari 2014 – Van den Akker uit Uden is voor het tweede jaar op een rij, de beste Mercedes – Benz Servicepartner met de hoogste klanttevredenheid van Nederland. Afgelopen vrijdag 7 februari ontving Alex van den Akker daarvoor de gouden medaille uit handen van Mercedes – Benz Nederland.

Van den Akker heeft de hoogste klanttevredenheid gemeten over het jaar 2013. Ook bij de verkiezing van 2012 kwam Van den Akker als de beste uit de bus. Mercedes – Benz Nederland meet het hele jaar door de klanttevredenheid van alle dealervestigingen waar reparatie en onderhoud wordt gevoerd. Klanten beoordelen hun dealervestiging via enquêtes waarbij alle aspecten van klanttevredenheid aan de orde komen.

Bij Van den Akker is men elke dag bezig met deze tevredenheid van hun klanten. Alex van den Akker: “Wij meten de tevredenheid van onze klanten ook zelf, en hebben iedere week inzicht in deze resultaten, hierdoor weten we hoe onze klanten het werkplaats bezoek ervaren, en waar we eventueel bij moeten sturen. Over 2013 hebben we een gemiddeld cijfer van 9,25 behaald, wat weer hoger is dan de voorgaande jaren. Het is wederom een bevestiging dat we op de juiste weg bezig zijn. Voor ons team is dit een pluim die ze allemaal verdienen. We zijn iedere dag bezig om het beste te bieden voor onze klanten en deze award geeft ons aan dat zij dit ook zo ervaren, en daar doen we het voor. Een 9,25 is een hoog cijfer, maar we gaan ons dit jaar inzetten om onze score wederom te overtreffen.”