De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
1/5/2024
5
Zoals altijd volgens afspraak. Perfect
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
1/5/2024
5
alleen maar gevraagd om een band wat bij te pompen bleek achteraf een lek in te zitten.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
19/4/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
5
Altijd netjes behandeld en de eventuele reparaties en onderhoud altijd snel en correct
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
17/4/2024
5
Heel pretiig, correcte afspraken en nette afwikkeling
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
16/4/2024
4
Ik ben tevreden ik zou alleen graag als leen auto iets anders willen dan een xxx
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
16/4/2024
2
De service is adequaat afgehandeld. Mijn lage waardering komt voort uit mijn gevoel dat er niet naar mij wordt geluisterd en in ieder geval niet naar wordt gehandeld. Na de grote beurt die op donderdag zou worden uitgevoerd zou ik op zaterdag op wintersport gaan. Als er onderdelen besteld moesten worden zou het kritisch worden. Ik heb mijn auto daarom op woensdagavond al gebracht waardoor er donderdag direct met de analyse kon worden begonnen. Die morgen en na de lunch gebeld over de analyse. Geen antwoorden. Pas na mijn tweede telefoontje is er gestart met de analyse met alle risico's voor mij van dien en werd ik een half uur later teruggebeld.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
15/4/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
14/4/2024
2
Op heb ik telefonisch contact met jullie met de vraag of het mogelijk is tegelijkertijd met de geplande bandenwissel ook de APK en de onderhoudsbeurt te doen? In xxx is dit uitgevoerd maar ik ben in xxx op vakantie. Is dit nadelig voor de auto? Uw reactie: "Dit is geen probleem. Niet voor de APK en niet voor de onderhoudsbeurt. Die kunnen dan gedaan worden." "De afspraak wordt aangepast", zegt de medewerker. Behalve de bandenwissel zal ook de APK en de onderhoudsbeurt worden ingepland. Om 11.07u bel ik terug omdat ik vergat een leenfiets te reserveren. De medewerker kijkt mee en zet de leenfiets bij de afspraak. Op xxx breng ik mijn auto en er staat alleen de bandenwissel op het formulier. Ik vertel dat de afspraak is dat ook de APK en de onderhoudsbeurt worden uitgevoerd vandaag. Er wordt achterop het formulier wat bijgeschreven en ik mag "tekenen bij het kruisje" Wanneer ik mijn auto ophaal hoor ik dat de onderhoudsbeurt NIET is uitgevoerd. De onderhoudsbeurt moet over 36 dagen gedaan worden, zegt de medewerker.....!! Dit is absurd! Ik ben verbijsterd dat jullie op eigen houtje hebben besloten om de onderhoudsbeurt niet uit te voeren. Wanneer ik mijn auto breng voor een onderhoudsbeurt verwacht ik dat deze ook wordt uitgevoerd! Of ik een afspraak wil maken voor de onderhoudsbeurt over 36 dagen? Nee, want dan ben ik op vakantie.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
10/4/2024
1
There was no communication we were not contacted about when the car was ready.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
3
Ik kwam voor een A3 beurt en APK. Blijkbaar was er wat meer te doen. Met name de prijs was een gigantische tegenvaller. Bijvoorbeeld APK voor €xxx,- op een factuur van dik €xxx-. Geen vervangend vervoer gehad (leenfiets zou handig zijn). Zelf moeten bellen na 3 uur wat de status was. Auto is wel netjes gewassen en bij aflevering kreeg ik een mobiliteitscertificaat. Handrem zou beter los moeten komen bij wegrijden, maar inmiddels is de klacht na 3 weken weer terug.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/3/2024
5
Comfortabel afspraak plannen en onderhoud, na telefonische afstemming, goed uitgevoerd
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
10/3/2024
5
Altijd correcte service en uitleg ik heb al vele Mercedes aan geschaft / ook voor mijn kinderen. ik denk dat ik al xxx jaar trouwe klant ben bij xxx
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
2/3/2024
5
Hartelijk, efficient en correct en als je even moet wachten een lekker kopje koffie en de krant
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
21/2/2024
5
Perfecte behandeling en duidelijke communicatie.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
19/2/2024
5
Vriendelijk, niet opdringerig en auto werd keurig netjes afgeleverd nadat deze zijn beurt had gehad
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
17/2/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
16/2/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
13/2/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
5/2/2024
5
Onze ervaring is positief. Als je iets te vragen hebt wordt er geluisterd en iets mee gedaan.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
4/1/2024
5
Zoals altijd goede service. Dik tevreden!
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
14/12/2023
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
22/11/2023
5
Er wordt goed mét de klant meegedacht tot 'n beste oplossing, en iedereen is ook klantvriendelijk, met 'n kopje koffie tot beschikking.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
21/11/2023
5
Heel vriendelijk en behulpzaam
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens