De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
29/8/2024
5
Goed uitgelegd wat probleem met 7-gtronic bak in xxx is en kan zijn, en hersteld door xxx
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
21/8/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
14/8/2024
5
Correct en de uitleg tussen tijds wat verband houdt met de servicebeurt en de kosten die er mee gemoeid gaan. En voor akkoord uit te voeren.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
14/8/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
6/8/2024
5
De mensen zijn daar netjes en correct. naar mijn idee ook goed vak bekwaamd. ik vind het wel jammer dat ze mijn telefoon in de auto niet goed konden instellen
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
1/8/2024
5
Vriendelijk gastvrij en kennis van zaken. Komt ook met oplossingen om de klant naar alle tevredenheid te helpen
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
12/7/2024
5
Uitstekend, in alle opzichten.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
3/7/2024
5
persoonlijke aandacht, goede uitleg.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
1/7/2024
4
Netjes te woord staan. Wat ze ook goed is dat ze vertellen wat er moet gebeuren!!! Maken ook meteen bekend wat de kosten zijn!!!!
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
28/6/2024
5
Prima service, alleen zou ik graag bij een telefonische afspraakplanning een bevestiging op mail willen ontvangen.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
26/6/2024
5
Klantvriendelijk, goed overleg over werkzaamheden en kosten
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
26/6/2024
5
Vriendelijk en nette service Luisteren naar wat je meld en ondernemen actie Nemen je serieus
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
24/6/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/6/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
12/6/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
6/6/2024
4
Ik ben xxx in de garage geweest de ervaringen was goed
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
30/5/2024
5
Zeer te vrede. Goed tel. kontakt over reparaties die moesten gebeuren en weer spik en span afgeleverd.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
29/5/2024
4
Ik bracht mijn Mercedes onlangs naar deze garage voor de B-service en ben over het algemeen zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen. De communicatie was uitstekend; alles werd in goed overleg gedaan. De medewerkers namen de tijd om uit te leggen wat er gedaan zou worden en gaven me vertrouwen dat mijn auto in goede handen was. Een minpunt dat ik helaas moet benoemen, is dat op de website van het bedrijf staat dat er een leenauto beschikbaar is wanneer je eigen auto wordt gemaakt. Dit bleek echter niet het geval te zijn. Hierdoor moest ik zelf voor vervoer zorgen, wat ik erg jammer vond. Desondanks ben ik erg tevreden met de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de klantvriendelijkheid van het personeel. Ik zou deze garage zeker aanbevelen, maar houd er rekening mee dat de leenauto mogelijk niet voor iedereen beschikbaar is.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
29/5/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
24/5/2024
1
Zeer slecht bereikbaar en onvriendelijke medewerkers.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
22/5/2024
5
Was bij de garage om de winterwielen te laten vervangen voor de zomerwielen. Dat is perfect gebeurt, als extra service werd mijn auto kosteloos door de wasstraat gedaan omdat deze erg smerig was en reguliere wasstraten niet vertrouw met m,n auto . Dus zeer tevreden over Mercedes garage van xxx.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
21/5/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
20/5/2024
5
Goede communicatie en service.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
17/5/2024
1
Ik ben xxx helemaal niet in de werkplaats geweest?! Dit is de zoveelste keer al dat ik dit krijg.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
12/5/2024
5
Een hele goede dienstverlener die de naam Mercedes eer aan doet.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
3/5/2024
5
Prima verlopen en op tijd.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
1/5/2024
5
Zoals altijd volgens afspraak. Perfect
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
1/5/2024
5
alleen maar gevraagd om een band wat bij te pompen bleek achteraf een lek in te zitten.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
19/4/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
5
Altijd netjes behandeld en de eventuele reparaties en onderhoud altijd snel en correct
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
18/4/2024
5
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
17/4/2024
5
Heel pretiig, correcte afspraken en nette afwikkeling
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
16/4/2024
4
Ik ben tevreden ik zou alleen graag als leen auto iets anders willen dan een xxx
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
16/4/2024
2
De service is adequaat afgehandeld. Mijn lage waardering komt voort uit mijn gevoel dat er niet naar mij wordt geluisterd en in ieder geval niet naar wordt gehandeld. Na de grote beurt die op donderdag zou worden uitgevoerd zou ik op zaterdag op wintersport gaan. Als er onderdelen besteld moesten worden zou het kritisch worden. Ik heb mijn auto daarom op woensdagavond al gebracht waardoor er donderdag direct met de analyse kon worden begonnen. Die morgen en na de lunch gebeld over de analyse. Geen antwoorden. Pas na mijn tweede telefoontje is er gestart met de analyse met alle risico's voor mij van dien en werd ik een half uur later teruggebeld.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
15/4/2024
4
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
14/4/2024
2
Op heb ik telefonisch contact met jullie met de vraag of het mogelijk is tegelijkertijd met de geplande bandenwissel ook de APK en de onderhoudsbeurt te doen? In xxx is dit uitgevoerd maar ik ben in xxx op vakantie. Is dit nadelig voor de auto? Uw reactie: "Dit is geen probleem. Niet voor de APK en niet voor de onderhoudsbeurt. Die kunnen dan gedaan worden." "De afspraak wordt aangepast", zegt de medewerker. Behalve de bandenwissel zal ook de APK en de onderhoudsbeurt worden ingepland. Om 11.07u bel ik terug omdat ik vergat een leenfiets te reserveren. De medewerker kijkt mee en zet de leenfiets bij de afspraak. Op xxx breng ik mijn auto en er staat alleen de bandenwissel op het formulier. Ik vertel dat de afspraak is dat ook de APK en de onderhoudsbeurt worden uitgevoerd vandaag. Er wordt achterop het formulier wat bijgeschreven en ik mag "tekenen bij het kruisje" Wanneer ik mijn auto ophaal hoor ik dat de onderhoudsbeurt NIET is uitgevoerd. De onderhoudsbeurt moet over 36 dagen gedaan worden, zegt de medewerker.....!! Dit is absurd! Ik ben verbijsterd dat jullie op eigen houtje hebben besloten om de onderhoudsbeurt niet uit te voeren. Wanneer ik mijn auto breng voor een onderhoudsbeurt verwacht ik dat deze ook wordt uitgevoerd! Of ik een afspraak wil maken voor de onderhoudsbeurt over 36 dagen? Nee, want dan ben ik op vakantie.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
10/4/2024
1
There was no communication we were not contacted about when the car was ready.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
3
Ik kwam voor een A3 beurt en APK. Blijkbaar was er wat meer te doen. Met name de prijs was een gigantische tegenvaller. Bijvoorbeeld APK voor €xxx,- op een factuur van dik €xxx-. Geen vervangend vervoer gehad (leenfiets zou handig zijn). Zelf moeten bellen na 3 uur wat de status was. Auto is wel netjes gewassen en bij aflevering kreeg ik een mobiliteitscertificaat. Handrem zou beter los moeten komen bij wegrijden, maar inmiddels is de klacht na 3 weken weer terug.
Van den Akker MB
Customer Service
Personenwagens